Bir Yüreğin Dünya Halleri


Cam bir fanusun içinde kapana kısılmış duygularım,
Bağırmanın da faydası yok git gide daralıyor nefesim,
Boğazım düğüm düğüm..
Boncuk boncuk kanıyor yüreğim.
Ağzıma kadar öfke doluyum,
Ruhumun duvarlarını yumrukluyorum da sesim çıkmıyor dışarı
Akıntıya karşı kürek çekmekten yoruldu fani bedenim,
Üstüme üstüme geliyor dünya.
Gücümün yetmediğini hissediyorum,
Başım sık sık düşüyor önüme,
 İçimden kocaman bir “OFF” çıkıyor iliklerime kadar hissettiğim.
Çaresizim dünyanın düzeni karşısında.
 Zalimin karşısında kocaman bir HİÇ’im sanki.
Nefes alırken nefessiz kalmak gibi bu çaresizlik.
Hep kötüler mi kazanır?
Kaybetmek hep mi bize düşer?
Susmak edepten derler ama ya edepsiz anlamaz ise
 Suskunluğu zafer kabul ederse
Vazgeçtim bu dünyada hak, adalet ve huzur aramaktan,
Mahşere bıraktım tüm veresiyeleri
Helal miydi peki hakkım?
…..
Sanmıyorum. Bütün benliğimle utanıyorum bu çağdan.

Yorumlar

Popüler Yayınlar